ENTREVISTES: Laura Peralta, coordinadora menjador i extraescolars

Famílies!

Aquí tenim una nova entrevista feta pels infants de 6è. Aquest cop, en Sergi i en Pablo han entrevistat a la Laura, la coordinadora del menjador i les extraescolars.




Us deixem la transcripció de l'entrevista a continuació:

Sergi i Pablo - Hola ens dius el teu nom?

Laura- Soc la Laura.

SiP - Quins són els teus hobbies?

L - Sobretot m'agrada ballar. Vaig a ballar salsa sempre que puc.

SiP - Que no t'agrada?

L - No m'agrada tenir tan poc temps per jugar amb els nens i nenes a l'espai migdia perquè vetllar pel bon funcionament del servei no em deixa marge.

SiP - A part de treballar al menjador que fas?

L - Quedar amb els amics, fer esports, llegir llibres interessants...

SiP - Toques algun instrument?

L - No... Fa temps tocava el xilofon.

SiP - Jugues a videojocs?

L - A vegades jugo al Sims per distreure'm una mica.

SiP - Tens fills?

L - No, però m'agradaria tenir-ne.

SiP- Que has estudiat?

L - Educació Infantil.

SiP - Quina és la teva pel·lícula preferida?

L - M'encanta la pel·lícula de Matilda.

SiP - On t'agradaria viatjar?

L - M'encantaria anar a les Illes Maldives.

SiP- Com et descrius a tu mateixa?

L- Soc perfeccionista i m'agrada ajuda a la gent.


Moltes gràcies, Laura!

I fins aquí l'entrevista. Esperem que us hagi agradat conèixer millor a una de les persones que dia a dia treballen a la nostra escola!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les temàtiques de cada mes

Temàtiques Espai migdia 3er trimestre