ENTREVISTES: Laura Peralta, la nostra coordinadora

 Un grup d'infants de 6è han fet la primera entrevista perquè pugueu conèixer més als qui treballem a l'Espai Migdia de l'Eulàlia Bota.

L'escollida per a ser entrevistada ha estat l'actual coordinadora de menjador i extraescolars: Laura Peralta, que està coordinant el servei des de fa poc més d'un mes i ho esta fent amb nota!

Les preguntes les han escollit lliurement els alumnes.



A continuació podeu llegir l'entrevista:

Infants - Edat?

Laura - 31

I - Localitat natal?

L - Esplugues de Llobregat

I - On vius ara?

L - Visc a Sant Joan Despí

I - Quina és la teva sèrie preferida?

L - Anatomia de Grey

I - Quin esport t'agrada més?

L- La Natació.

I - Quin és el teu equip preferit?

L - Barça.

I - Quina és la raó per la qual treballes a l'Eulàlia Bota?

L - Per que m'agrada molt la meva feina. Vaig començar com a monitora de p4, però ja havia coordinat un gran menjador en una escola privada fa un temps i quan em van oferir coordinar vaig acceptar. M'agrada fer-ho.

I - Quina és la teva pel·lícula preferida?

L - "Matilda"

I - Per què t'agrada ser coordinadora?

L - M'agrada ajudar als altres.

I - Quin és el teu llibre preferit?

L - "Por los pelos."

I - Quin monitor o monitora et cau millor?

L- L'Ainhoa de 5è.

I - Quina classe et sembla que es porta millor?

L- Potser P5A i B

I - Que t'agrada més de treballar en un menjador?

L - Poder fer activitats amb els nens i nenes.




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les temàtiques de cada mes

Temàtiques Espai migdia 3er trimestre