ENTREVISTES: Guim, monitor de 4rtA

 Entrevista dels infants de 6è al nostra monitor de 4rtA Guim:



Infants - Com et dius i on vius?

Guim - Em dic Guim i visc al barri de Sants, Barcelona.

I - Quan fa que treballes al Bota?

G - Fa 4 anys que treballo aquí.

I -Estudies?

G - Estic estudiant magisteri de primària.

I - Que volies ser quan fossis gran?

G - Oceanògraf.

I - Quan vas nàixer?

G - Vaig nàixer l'any 1996.

I - Tens parella i fills?

G- Tinc parella però no tinc fills.

I - Quin esport t'agrada més?

G- Les arts marcials.

I - Quina és la teva afició preferida?

G - Jugar a videojocs.

I - I el teu menjar preferit.

G - M'encanta el Curry.



En Guim durant els mesos d'abril i Maig no estarà treballant a l'Espai migdia doncs se'n va a fer pràctiques de professor. Al Juny, el tornarem a tenir amb nosaltres. Ell es peça clau de l'equip. El trobarem a faltar!








Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les temàtiques de cada mes

Temàtiques Espai migdia 3er trimestre