ENTREVISTES: DANIEL, monitor de 1erB

 Els nens i nenes de 6è tornen a fer de reporters aquest curs!

Aquesta iniciativa que ja va començar el curs passat on els infants de 6è fan entrevistes a personal de l'espai migdia perquè conegueu un xic millor als que hi treballem, torna a arrencar!

Anirem compartint amb vosaltres en aquest blog les entrevistes que els de 6è vagin fent. Ells trien a la persona a qui entrevistar i les preguntes. Esperem que us resulti d'interès!



PRIMERA ENTREVISTA D'AQUEST CURS:

La Nahia i la Marina de 6è han volgut entrevistar al monitor de 1erB

Us transcrivim a continuació les preguntes i respostes.

NENES - Digue'ns el teu nom i edat. 

Daniel - Em dic Daniel Anduja Vilella i tinc 20 anys.

N - Quin és el teu rol en aquesta escola?

D - Soc monitor de menjador del curs 1erB.

N - Com i quan vas començar a treballar en aquesta Escola?

D - A finals de gener del 2023. Vaig entrar a la borsa de treball de l'empresa Ziga Zaga i a poc temps em van contractar per treballar aquí amb el grup de I4.

N - Tens alguna altra feina o estudies alguna altra cosa a part de treballar aquí?

D - Sí, estic estudiant la carrera de Pedagogia a la Universitat de Barcelona.

 N - Quin és el teu millor record d'aquesta escola?

D - Tinc molts records bonics. No sé quin triar!

N - Has après alguna cosa dels teus alumnes?

D - Sí, a tornar a gaudir de les coses com un nen petit. 

N - Si no treballessis aquí, on t'agradaria treballar?

D - De pedagog en alguna escola o treballar ajudant en la inserció social a persones amb risc d'exclusió.

Moltes gràcies, Daniel!!!




Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Les temàtiques de cada mes

Temàtiques Espai migdia 3er trimestre